5 december

Sitter på biblioteket och kollar internet lite nu. Det är bra här, för hit kan jag ta med min laptop och använda trådlöst internet gratis =) Plus att det är så tyst och skönt här på biblioteket, och så är det inte lika KALLT som hemma heller. Alltså, i Sverige går man typ och huttrar om det är 17 grader inomhus. Hur många grader har vi inne i husen här? 13 kanske? Är det 13 grader utomhus här är det 13 grader inne i husen också. Ni rynkar väl på ögonbrynen när ni läser det här, men vet ni att jag tänker på värme när jag tänker på Sverige? Tänk alla varma och sköna hus, med element, trägolv och allt det där. Endel tror väl att jag ska komma hem med värsta solbrännan, solblekt hår, osv... Men bara för att man bor på Costa del Sol så betyder det inte att det är nån semester man är på i flera månader. Senast jag låg på stranden var typ i mitten av oktober. Skulle ju knappast ligga på stranden i den här kylan... Plus att det här är mitt vardagsliv nu. I början kunde man ju sola och bada hela tiden, men man är ju här för att gå på skolan som ligger här, eller hur? Så till er som tror att jag ska komma hem brun så kan jag ju säga att jag nog kommer hem lika "brun" som jag skulle vara om jag tillbringat hösten i Sverige.

Har hämtat min flamencoklänning nu också, som jag fick av pappa och mina gudföräldrar i 18-årspresent (eller kanske snarare som julklapp med tanke på att jag hämtade den så sent). Här har ni en liten bild på den - klicka så ser ni bättre. Kanske lånar min "systers" kamera och lägger upp nån bättre bild nån dag också. Men visst är den fin? Handgjord är den också.


Mitt batteri i laptopen håller på och dör nu, så hinner tyvärr itne skriva mer. Ikväll blir det Benalmadena iaf... Uppdaterar mer under helgen eller i början av nästa vecka. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-09 @ 14:07:16
Postat av: Mamkuz

Klänningen är jättefin, passar till julaftonens julbord kanske, och nyår...

Tror nog att du är som en pepparkaka när du kommer hem! Kram

2008-12-09 @ 14:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0