På hemmaplan

Ja, då var man hemma i lilla Hagfors igen. Kom till Sverige i lördagskväll. Pappa och Jocke kom och mötte mig på Arlanda, och det var så himla kul! Började gråta =') Övernattade hos farmor, och där fick jag FILMJÖLK med havrefras, fullkornsbröd med leverpastej, och lussekatt! Perfect =D Hälsade på mamma och Konrad igår när jag kom till Hagfors, och sen på kvällen kom Madde W och Jennifer hem till mig och Jocke. Så himla kul att se dom, och bara sitta och prata bort flera timmar precis som vanligt <3 Efter att de hade åkt hem tittade jag och Jocke på Bridget Jones.





TVÅ RIKTIGA VÄNNER <3<3<3

Idag ska jag ner till mormor och äta. Ville ha blodpudding, men hon hade redan gjort en potatisgratäng. Får ta blodpudding imorgon! Jennifer ska skjutsa oss dit. Vill ju åka med henne när hon har fått körkort =) Och ikväll blir det mammas pastagratäng med broccoli och bacon. Den har jag verkligen saknat!

Det är så kul och mysigt att vara hemma i alla fall =) Men det känns konstigt att vara i Sverige på "semester"? Alltid när man har åkt till Sverige så har det varit för att semester är slut, att man ska hem. Men nu när jag åkte till Sverige var det ju för att bara stanna ett litet tag, ha semestern här liksom. Jaja, jag ska ta vara på tiden här i alla fall!

Just ja, det är ju en liten varelse som har kommit och bosatt sig här i lägenheten när jag har varit i Spanien - lilla Gatito. Han var hur söt som helst! Så mysigt med en liten kattunge... Men han har dock hållt mig vaken en stor del av natten genom att bita mig i örat, bita i mina armband, leka med mitt hår, m.m. Men det gör inget =)



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Madelene Wallmon

DU är med en riktig vän min kära <3

2008-12-29 @ 13:55:26
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Var underbart att du får träffa dig, du är bäst <3

2009-01-09 @ 12:21:45
URL: http://trublond.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skrev fel blogg namn först ^^

2009-01-09 @ 12:22:37
URL: http://trueblond.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0