Linköping

Ja, nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig och Jocke, så ska vi tre (och Zuki hoppas jag?) ner till Linköping och hälsa på farfar några dagar. Ska köra lite nu också, har ju inte kört sedan sist jag var i Sverige, nästan fyra månader sen! Kommer hem på söndag då.

Julaftonen var bra. Var först hem till Jockes moster och åt lite och hade julklappsutbyte. Sen bar det av till mamma, jag och Jocke tog med Gatito dit också =) Och där var det stora julbordet där jag åt mest =) Tittade på Kalle Anka, men sen tyckte alla det var så tråkigt att se samma program som man sett i flera år, så vi började öppna julklapparna mitt i Kalle Anka istället ;) Sen åkte jag och Jocke med Gatito till Jockes farmor, där var det också julbord och julklappsöppning.
Blev nöjd med alla mina julklappar i alla fall. Fick en ny kamera (som jag INTE ska tappa bort!), pengar, en ordentlig svensk-engelsk ordbok, Hello Kitty-underkläder - och strumpor, en väska till min laptop, raggsockor som jag ska ha när jag fryser i Spanien, m.m. Och nu blir det ju lite mer julklappar idag då, de från pappa och farfar.

På julaftonskvällen kom det lite folk hit, bland annat Jennifer och Karin Brodin. Drog till parken sen, min första utgång i Sverige ju, eftersom jag fyllde 18 i Spanien =p Var väl inte direkt WOW, men jag hade kul i alla fall =)



Sen igår var jag och Jocke hem till hans söta gammelfarmor och åt lunch. Lutfisk, köttbullar och så. Alltså, hennes köttbullar - de är ju helt otroliga! Förstår inte hur hon får dom så goda! Jag var jättenöjd i alla fall =) Sen gick vi hem till Karin som hade varit själv i lägenheten, eftersom hon sov över. Så kom Madde W och var med oss ett tag också. Trevligt =) Sen vart det kvällen och jag och Karin skjutsade hem Madde, eftersom hon är så duktig och har fått körkort - och till och med en egen bil! Var in till mormor och sade hej en sväng också, hon blev så glad så <3 Sen åkte vi till Bogart och så, hem och åt tacos med Jocke och Niklas sen. Åå, jag älskar tacos! Och min spanska familj äter ju inte det, så det var jättegott att få det igår! Mycket stark sås och jalapeños ska det vara =D
Sen tittade vi på National Treasure 2, och efter det åkte Karin hem, så gick vi och lade oss.

Karin - Är så glad att vi har kommit varandra nära igen och lagt allt tjaffs bakom oss. Du är en riktig vän, och nu tänker jag inte släppa dig igen =) Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Karin

De var en kul julafton, juldagen med dej, var ju hos dej ett antal timmar, haha.

Känns skit gött att vi hittat varandra igen. Älskar dig så och gör allt för dig vettu. Nu har jag dig igen och jag kommer aldrig släppa taget. ALDRIG. <3

2008-12-27 @ 00:19:33
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0