3 dagar kvaaaaaar! =D

Fattar inte riktigt att jag ska åka om tre dagar? Men jag är så jävla överlycklig alltså! =D Har drömt Sverige-relaterade drömmar i typ en månad nu. Inatt drömde jag om filmjölk igen, som jag gjort flera gånger den senaste månaden. Tänk vad gott det ska bli med den första filmjölken när jag kommer hem! Kommer väl dricka direkt ur paketet!

Har lite bilder som ni kan få titta på.


Här är ifrån nobelmiddagen förra torsdagen.


Veronika, Annie och jag i Marbella när vi var där och köpte lite julklappar för några helger sen.


I början nån gång, när vi var på Plaza Mayor. Titta vad brun jag var där =( Och inte så fet heller!


I helgen när vi var i Ronda. Inne på tjurfäktningsarenan-


Från Mijas.

Nos vemos pronto!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såg att du hade skrivit något om fet, och vad jag kan se på den bilden från i helgen var du verkligen inte det åsa !! <3

2008-12-17 @ 15:49:16
Postat av: Daddyfoam

Filmjölk & grisfötter, NAMNAM. (`¤´)

2008-12-18 @ 11:34:10
Postat av: Åsa

Daddyfoam; Grisfötter? Jag ska inte äta några grisfötter, jag ska ha riktig julmat! =)

2008-12-19 @ 12:33:37
URL: http://patita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0